Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Wystartowała szósta edycja Plebiscytu Złoty Bankier

Do 25 marca internauci mogą głosować na najlepsze produkty i usługi bankowe 2014 roku. Głosujący ocenią 65 produktów i usług z oferty 27 banków. Do wygrania jest ponad sto nagród.

Internauci wybiorą najlepsze produkty i usługi bankowe spośród 65 propozycji, w 8 kategoriach podstawowych: najlepsze konto osobiste, lokata, kredyt hipoteczny i kredyt gotówkowy dla klienta indywidualnego, najlepsze konto i kredyt dla przedsiębiorcy; najlepszy bank w social media oraz najlepsza bankowość mobilna.

- Złoty Bankier stał się nagrodą pożądaną przez bankowców. To przede wszystkim zasługa internautów, którzy bardzo chętnie oceniają swoje relacje z bankami. Taka nagroda, za którą stoi wielotysięczna rzesza wybierających, jest szczególnie ważna w czasie, gdy reputacja instytucji finansowych jest podważana, chociażby przez tzw. frankowców. Zdobycie statuetki Złotego Bankiera oznaczać będzie, że dany bank jest liderem pozytywnych wartości w branży - mówi Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl.

Statuetka Złoty Bankier 2014 zostanie przyznana również w trzech kategoriach specjalnych: Najlepszy spot reklamowy, Innowacja finansowa oraz Osobowość roku. Werdykt wyda Kapituła, w której oprócz przedstawicieli organizatora zasiądą także dziennikarze ekonomiczni oraz obserwatorzy sektora finansowego i nowych mediów. O tytuł Innowacji roku walczy 19 usług i produktów finansowych, a o miano najlepszego spotu reklamowego zabiega 10 banków.

Najważniejszą nagrodą w plebiscycie jest statuetka i tytuł „Złotego Banku 2014”. Otrzyma je bank, który uzyska najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich ocenianych kategoriach. W ubiegłej edycji zwyciężył mBank, dwa lata temu Alior Bank. Wyniki Plebiscytu Złoty Bankier 2014 zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 14 kwietnia 2015 r. w Warszawie.

Aby wziąć udział w głosowaniu i wygrać jedną z ponad stu nagród, wystarczy do 25 marca wypełnić prosty formularz dostępny na stronie www.ankieta.zlotybankier.pl l.

Organizator: Bankier.pl

Partner plebiscytu: „Puls Biznesu”

Partner strategiczny: MasterCard

Patroni medialni: Miesięcznik Finansowy BANK, PRNews.pl

Więcej informacji o plebiscycie na stronie www.ZlotyBankier.pl.



Kontakt dla mediów:

Karolina Dziwulska
Dyrektor Marketingu i PR Bankier.pl
tel. (22) 378 99 03
601 951 656
k.dziwulska@bankier.pl

Bankier.pl